søndag den 31. august 2008

International Dag 2008

Thyr, min ven Thomas og jeg gæstede i går Peblinge Dosseringen og alle de internationale boder i anledningen af International Dag 2008. En hyggelig oplevelse med masser af mennesker i strålende solskin. Vi smagte lækker indisk mad, knap så lækker thai-mad, sød kaffe fra Iran, sardiner fra Letland. Hep, dem mangler jeg i min sardinsamling.

Og så var der masser af godtfolk. Jeg sagde hej til integrationskonsulent Kambiz Hormoozis, der stod i Københavns Kommunes Biblioteksbod. Thyr deltog i deres quiz, men vandt desværre ingen præmie. Kom igen, Thyr!

Jeg hilste på min ven Hans Knudsen fra Bauhus i Stefansgade. Måske er der snart plads i atelieret til mig og alt mit malergrej? Jeg mødte Zaid fra karateklubben i selskab med en flok hårde rappere fra Ghetto Gourmet. Jeg er ellers ikke den store rapentusiast, men de var gode. Rigtig gode. Jeg købte deres nye CD - Når Blokken Kalder.

Ingen kommentarer: