torsdag den 20. september 2007

Hjælp Slettegårdens Børnehave i Vanløse!

Jeg fik en mail fra en god ven, der opfordrede mig til at vise min protest mod nedskæringer på daginstitutionsområdet. Det kunne jeg gøre ved at give min underskrift på en liste på adressen:

http://www.fremtiden.underskrifter.dk

Jeg har været inde og give min underskrift og håber at flere følger trop. Det følgende er sakset fra hjemmesiden:

"Vi er så rige i Danmark", siger de. Hvem er "DE". Det er dem i Borger Repræsentationen i Københavns kommune (og de andre politikere) der sammenlægger vores skoler og børnehaver, der lukker dem og skærer ned på det område igen og igen.

Som mor til 3 sætter jeg pris på at de mennesker jeg overlader mine børn til hver dag er kompetente, og bliver behandlet godt. Og at mine børn er i gode, trygge omgivelser og omgivet af personale der er glade og dygtige er det vigtigste for mig.

Med de nedskæringer, sammenlægninger og lukninger de er i gang med fra politisk side kommer disse ting ikke til at stå som nr 1 på listen. Vores børn bliver tvunget i store institutioner, personale må skæres ned og det faglige niveau daler år for år.

Der er jo ingen der vil have disse stressende job med en ringe løn og elendige arbejdsforhold.

Vores børn er vores fremtid. Vi har kun set begyndelsen af deres nedskæringer, det bliver bare værre og værre. Hjælp os med at samle underskrifter så vi kan stoppe den slags indgreb. Der er stadig høring så det er ikke for sent.

Kom ud af hullerne og sæt en underskrift for vores børns skyld....

Ingen kommentarer: