tirsdag den 11. september 2007

Sort blog

Den er blevet sort min blog. Sort blog. Hellere sort blog end pink blog. Jeg synes den var for fesen og trængte til en ansigtsløftning. Det kunne jeg faktisk også godt selv trænge til.

Jeg er næsten lige stået op og har bakset med at få billederne med de fine skæg til at makke ret. De gør ikke som jeg siger, sagde jeg, men så gjorde de det, sgu! Nu sidder de som jeg gerne vil have dem til at sidde.

Og nu var det så meningen, at jeg skulle se at komme ud af røret, op på cyklen og derudaf mod Amager og Biblioteksskolen, hvor jeg i dag skal arbejde på mit speciale til den helt store sølvmedalje.

Jeg skal skrive på det indledende kapitel om middelalderens håndskrifter, om hvordan man definerer et håndskrift, hvordan håndskrifterne blev fremstillet, hvem der lavede dem, hvad palæografi og codicologi er for noget, om de mange billeder og om forskningshistorie og håndtering af håndskrifterne - og meget mere.

Jeg glæder mig faktisk til at skrive netop det afsnit, så vi ses senere ;-)

Ingen kommentarer: